Re: fonty konsolowe - przełączanie (jak???)

Dnia 16-08-2005, wto o godzinie 16:01 +0200, Marcin Landowski
napisał(a):
> Vi-tam
>
> Sarge
>
> Usiłuję zmusić konsolę do "wielojęzyczności".
>
> Z mapą klawiatury już częściowo sobie poradziłem - loadkeys.
> Jednak nie działa ta komenda zgodnie z moimi oczekiwaniami - nie
> rozumiem dlaczego, mapa klawiatury jest przełączana globalnie dla całego
> systemu z poziomu użytkownika.
> Chodzi o to, że chcę na jednej konsoli używać duńskiej mapy klawiatury,
> a na pozostałych polskiej. Czy jest to w ogóle możliwe? Bo jak na razie,
> gdy z poziomu użytkownia (specjalnie stworzonego tylko z myśla o pracy z
> [...]

A może używałbyś dwóch użytkowników, nie wiem czy to by podziałało ale
jest na to szansa. Włączasz 2 konsole, na tym duńskim użytkowniku, i na
jednej z nich 'su uzytkownik_polski', i moze tam zostanie dunski, a na
nowym bedzie polski ?

Robert PaneQ! Pankowecki