Re: Gnome, duże czcionki QT

On Mon, Sep 12, 2005 at 09:30:28AM +0200, Sebastian Nowak wrote:
> Gdy używam fvwm-crystal czcionki w programach opratych o blibliotekę QT
> są poprawne, znaczy nie są ani za duże ani za małe. Gdy uruchomie Gnome
> to automatycznie czcionki wtych programach rosną i to jest niewygodne. W
> jaki sposób zmusić Gnome do mniejszych czcionek? Wiem o istnieniu

Czy na pewno serwer X odpala się w takiej samej konfiguracji w obu
przypadkach? Może raz odpalasz go przez ,,startx'', a raz przez
,,gdm'' i serwer uruchamia się z innym DPI? O ile pamiętam właśnie
zmiana DPI serwera powodowała niegdyś problemy z wielkością
czcionek... ale to tylko ślepy strzał, może pomoże.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek