Re: zmiana rozmiaru /

Dnia 12-09-2005, pon o godzinie 12:52 +0200, Adrian Siemieniak
napisał(a):

> A zebys ty mial jeszcze dobrze ustawione reply-to w poczcie sierotko! :(

Mówiliśmy już o tym na liście, nie ustawiać reply-to, ale korzystać z
"odpowiedz na listę". Listy Debianowe ustawiają potzebne nagłówki.

> [...]
> chcesz, albo (nie wiem do konca jak to pojdzie) ubijasz wszystko co
> chodzi z demonow (wlasciwie wchodzisz do singla), mountujesz root w
> readonly o smigasz partedem (po zakonczeniu operacji jedyne co bedziesz
> mogl zrobic to reboot, z duzym prawdopodobiestwem tez cos moze stac sie
> podczas samej operacji jesli nie ubijesz wszystkich procesow "zbednych").
>
> Pozdrawiam
> --
> Adrian (Sauron) Siemieniak    /~//_      .. Who can destroy The Thing,
> sauron(at)rpg.pl             / //__\      controls The Thing ... (DUNE)

Naprawdę odradzam zmianę rozmiarów partycji na działającym systemie, z
tego co dotąd próbowałem to tylko ReiserFS i Reiser4 na LVM przechodzą
przez taką operację bezboleśnie (ten pierwszy tylko podczas zwiększania
rozmiaru).