Re: program do diagramów

05-09-07, Tomasz Napierala <zen@debian.linux.org.pl> napisał(a):

> Możesz napisać, co dokładnie rozumiesz przez "rysowanie baz danych"?
Sory za nieprecyzyjne okreslenie :)
z man'a dia2code:

DESCRIPTION
       dia2code generates code from a Dia file containing a UML
diagram. Output  code
       can be: Ada, C, C++, Java, PHP, Python, Shape File or SQL
create statements.

Wiec rozumiem że jeżeli stworzymy schemat bazy danych (nie mam pojęcia
jak sie to w dia robi) i zapiszemy w UMLu to dia2code potrafi szybko
stworzyć odpoweidnie tabele itd. Nie mam pojęcia tylko jak to działa,
nie wiem jakie dbi obsługuje itd...
> PS. Sorki za msga na priv.
np.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com