Re: Jesien linuxowa.

Infect napisał.
> Jak donosza tajne sluzby Krzysztof napisal
> Witam
> Znacznie lepszy termin no i okolice piekne :]
> Chyba sie skusze i przywioze ze soba troche lodziakow :]nie jestesmy
> wymiatacze raczej zaczynamy dopiero zabawe z pingwinem :]
Witam.
Okolica ladna jednak juz pora roku jedna z najgorszych jak dla mnie.
NO coz Jesien LKinuxoa bedzie pod koniec pazdziernika i z tym juz nic
sie nie
wykona. Jednak bedzie przyjemna impreza. Ja na spotkania najbardziej
lubie lato ui gdy z nieba jedynie zar sie leje. - a nie ten okropny
deszcz.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0