Re: program do diagramów

On 9/7/05, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:
> Witam,
> Chodzi o diagramy przede wszystkim do prezentacji algorytmów oraz
> rysowania baz danych i zalezności między nimi.
> Sprawdzałem dia i xfig.
> Może coś jeszcze ?
> Jak na razie dia najbardziej mi pasuje ale nei jest "cukierkowe" :)
xfig jest genialny, trzeba tylko przyzwyczaić się do topornego
interfejsu i nauczyć się
jego obsługi. Na początku odrzuca ale można z powodzeniem
robić bardzo profesjonalne wykresy, ładne kolorowe i wogóle ach i och ;)

ps:
opinions are like asses, everybody's got one and they all stink.

--
Regards
Karol Krzak