Re: /tmp i noexec

Artur Kokoszka napisał(a):
> Oj, coś kombinujesz. Poświęciłem się ;) i zrobiłem dokładnie to samo u
> siebie. W apt.conf mam to co podałem wcześniej. Bez ustawiania $TMPDIR.
> Masz wynik mount i intalacji courier-base. NIE MA PROBLEMA !

Ja też się poświęciłem i masz rację, lecz nie z tym, że kombinuję, tylko
że nie kombinuję ;) Zmienna $TMPDIR nic nie daje. Podawany przez Ciebie
wpis do apt.conf rozwiązuje problem. Ale domyślnie nie ma nawet tego
pliku configa instalowanego a jego przykłady nie zawierają takiej opcji.
Czyli mając domyślne (nie kombinowane) ustawienia ma się taki problem.
Zastanawia mnie, że od dłuższego czasu obserwowałem problem przy
install/upgrade tylko z perlem i to tylko czasami. Czyżby niektóre
pakiety miały inny sposób prekonfiguracji ?

--
Pozdrowienia,
Robert