Re: /tmp i noexec

Robert Skup wrote:

Tak tylko gdy czasami przy konfiguracji pakietu jest używany
skrypt perl to on już idzie z /tmp ;(

Takie rozwiązanie jest zalecane na stronach Debiana:
http://www.debian.org/doc/manuals/securing-debian-howto/ch4.en.html#s4.9
Ze swojej strony mogę dodać, że stosuję je od dawna i nigdy nie miałem problemów ze skryptami perla podczas instalacji (powinny one się uruchamiać właśnie w tym określnonym katalogu). Fakt że stosuję je kompach o zaostrzonym rygorze i pakietów tam niewiele, więc może się zdarzyć, że znajdzie się jakiś ze skryptem w /tmp, ale to chyba jest uważane za bug.
--
 ___  _
| _ |/ | Artur
|     <