Re: jak odinstaowac po make install?

Witam,

Tuesday, September 6, 2005, 1:08:20 AM, Tomasz Napierala
<zen@debian.linux.org.pl> wrote:

> make uninstall ? jeśli aplikacja dostarcza. A jeśli nie, to pomoże
> śledzenie Makefile-a.

Dziękuje, odinstalowałem wszystko.

> Tak da się. Ktoś to w końcu robi, nieprawda? ;)
A możesz powiedzieć jak. Tzn wystarczy wskazać jakąś stronę z
przykładem. Niestety, łatwiej mi wchodzi z przykładem. Mimo to jakoś
zainstalowałem Debiana, ponieważ instalacja była banalna.

> A co cię interesuje z tego tematu? Tak a propos, to jestes niemcem? Czy
> lepiej czytasz po niemiecku niż po angielsku? Pytam z czystej ciekawości
Ach ten mój nieudolny polski. Po zainstalowaniu nie miałem tej skórki
aktywnej, zaś pliki png znajdowały się jedynie w katalogu ze źródłem.
Co do niemieckiego pochodzenia, to jestem Polakiem i niemieckiego nie
rozumiem za chiny. Angielski rozumiem - w miarę.
Po prostu znalazłem ten skin na kde-look
http://kde-look.org/content/show.php?content=27026
i zapragnąłem zainstalować kbfx.

> Wystarczyło przed instalacją poprawić makefile i poustawiac odpowiedni
> ścieżki.
tylko na jakie je pozamieniać...?

srcdir = .
top_srcdir = .
VPATH = .
prefix = /usr/local/kde
exec_prefix = ${prefix}

bindir = ${exec_prefix}/bin
sbindir = ${exec_prefix}/sbin
libexecdir = ${exec_prefix}/libexec
datadir = ${prefix}/share
sysconfdir = ${prefix}/etc
sharedstatedir = ${prefix}/com
localstatedir = ${prefix}/var
libdir = ${exec_prefix}/lib
infodir = ${prefix}/info
mandir = ${prefix}/man
includedir = ${prefix}/include
oldincludedir = /usr/include
pkgdatadir = $(datadir)/$
pkglibdir = $(libdir)/$
pkgincludedir = $(includedir)/$
top_builddir = .

Dzięki za wszelką pomoc.

Tuesday, September 6, 2005, 7:16:15 AM, Marcin Bis
<m.bis@akademia.linuksa.pl> wrote:
>checkinstall potrafi automatycznie zbudować pakiet ze źródeł (śledzi
>'make install').
chyba nie mam czegoś takiego..

--
Pozdrawiam serdecznie: