Re: [OT] Podział sieci na segmenty

Dnia 05-09-2005, pon o godzinie 19:11 +0200, Andrzej Mendel napisał(a):

> Tylko jak to zrobić, jeśli sieć jest logicznie jednością? Trochę na wyrost napisałem o segmentach.

Przydzielasz IP na podstawie adresu MAC.
Np. dzielisz pulę adresową na połowę i konfigurujesz dhck.
Dla adresów MAC1, MAC3, MAC5, MACxxx adresy IP są przydzielane przez
DHCP1.
Dla adresów MAC2, MAC4, MACxxx adresy IP są przydzielane przez DHCP2.
W sieci możesz mieć kilka serwerów dhcp, byle się nię pokrywały IP lub
MAC.