Re: Internet

----- Original Message ----- From: "zawadzinski" <zawadzinski@o2.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Sunday, September 04, 2005 10:33 AM
Subject: Internet

Czesc.

Wiem, ze moje pytanie nie dotyczy Debiana, ale napewno czesc z Was
zna odpowiedzi na nurtujace mnie pytania. Mam siec lokalna
(radiowka) przez, ktora dziele internet (Debian, HTB, DLS 2Mbit i
DSL 1Mbit). W sieci jest ponad 60 stacji. Predkosc jaka udostepniam
to 256 kbit. Chcialbym teraz zmienic predkosc do 512 kbit i do tego
aby kazda stacja miala adres publiczny :)

Moje pytania sa takie:
1. W jakie lacze sie zaopatrzyc? Ile kosztuje?

Obawiam sie ze lacze 2mbity i do niego te przynajmniej 64 adresy IP to
bedzie liczone w grubych tysiącach miesiecznie...

2. Jakich urzadzen uzyc? (Serwer z HTB chyba odpada co? - pewnie
jakis  dobry router jest potrzebny?)

A dlaczego... HTB sobie spokojnie z tym poradzi...

Bede wdzieczny za jakiekolwiek podpowiedzi.

Pozdrawiam

Ja rowniez,
Pagi

Jedyny taki czat... >>> http://link.interia.pl/f18b0