Re: ati radeon x800, athlon64 i problem z xem

Jak donosza tajne sluzby cobra napisal/la

c> Witam,
c> Jestem nowym userem Debiana. Mam problem z sterownikami do karty
c> graficznej przez co X nie chce sie odpalić (na sterownikach domyślnych
c> ati wyświetla błąd screen'a). Jak mając do dyspozycji jedynie tryb
c> tekstowy zainstalować sterowniki do mojego radeona (a może to wina
c> athlona)? Mam lynx'a zatem neta mogę użyć jako tako ;)

c> pozdrawiam

poszukaj na grupie , bylo juz kilka razy , nawet ostatnio podawalem
linke do HOWTO i kilku stronek w sieci

--
Peace
 Infect