Nie smiejcie sie:Lacze sie z Tepsa przez ppp? ale...

Witam!
Jestem poczatkujacym (calkiem raczkujacym) uzytkownikiem Debiana (i Linuxa w
ogole)? wiec nie smiejcie sie (za bardzo) z moich lamerskich problemow =)
Problem jest nastepujacy:
Probuje sie polaczyc z Tepsa przez modem (ppp). Wydaje mi sie? ze wvdial
ustawiony dobrze (oj? probowalem juz i przez wvdial i pon i kppp ...). W
?etc?resolv.conf sa wpisane nameservery (194.204.159.1 194.204.152.34). Po
diodach modemu i tym co mi wvdial?a potem pppd wypisuje? widze? ze
polaczenie gra. Tyle ze Mozilla (np) zachowuje sie? jakby polaczenia w ogole
nie bylo. I to jest problem. Bo niby polaczenie jest? ale jakby go nie bylo
=)

Co zrobilem?jest ustawione zle?

Tak? wiem? przeczytaj dokumentacje =). Przeczytalem man pppd? man wvdial?
PPP-HOWTO? Serial-HOWTO... teraz przymierzam sie do minicoma. Tyle ze
obczajenie co i jak zajmie mi przynajmnij cala niedziele. Jesli ktos wie? co
mam zrobic? niech mnie poratuje. Pliiiiiizzzzz =)

Aha? to wszystko pod woody¹m

No? juz nie smiece wiecej
Pozdrawiam i zycze milego dnia
    PawelZ