Problemy z partition table

Witam!

Jestem właśnie w trakcie instalowania nowego systemu(stary, po wszystkich moich eksperymentach już jest tylko cieniem debiana). Niestety, dowiedziałem się (komputer zawsze wie, jak człowieka zaskoczyć), że mam coś nie tak z Partition Table, czyli niektóre programy wczytują ją bez problemu (cfdisk, fdisk), a inne już gorzej, (qtparted, diskdruid, ten program z instalatora etch`a), Czy jest jakiś sposób, żeby przywrócić Partition Table w dobrym formacie? Bez tego nie jestem w stanie nic zainstalować, bo instalator widzi mój dysk jako jedna partycję.

Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam,
JRX

--
JRX --> "alien" + "server" + /at + "op" + /dot + "pl"
If the words "open source" get you more excited than