Re: konsola- copy dvd?

Pawel Plucinski napisał(a):
1. w tym scripcie w czesci robienia archiwum to robi z katalogu :/home/snieradka/bin/dirs-to-backup ? a $i to nazwa czego ?

To jest mój plik z katalogami do backupowania:

snieradka@snieradka:~$ cat bin/dirs-to-backup
/etc
/boot
/home/snieradka/dev
/home/snieradka/tex/
/var/lib/subversion

2. teraz (jak mi podales sciezki o ktore pytalem) latwo mi zrobil obraz plyty, ktora zostala zamontowana -i dziala to super, natomiast w przypadku plyt np audio komenda mount niemontuje mi w podanym katalogu- mam komunikat,ze to inny rodzaj- dziwne,bo program kaffeine odtwarza ja ,ale nie moge zamontowac sys plikow.... to jak ja wtedy skopiowac.. :( ?

A jaki podajesz parametr -t?

3. czym przekonwertowac audio na mp3?
Polecam:
jack - Rip and encode CDs with one command

Poza tym:
burn - Command line Data-CD, Audio-CD, ISO-CD, Copy-CD writing tool
cwcdr - Chez Wam CD Ripper
mp3burn - burn audio CDs directly from MP3, Ogg Vorbis, or FLAC files
mp3c - MP3Creator - Creator for MP3/OGG-files
ripperx - a GTK-based audio CD ripper/encoder
k3b - A sophisticated KDE cd burning application
arson - KDE frontend for burning CDs
crip - terminal-based ripper/encoder/tagger tool

--
/// Szymon Nieradka
/// Biuro Informatyki i Telekomunikacji