Re: Blad przy ciaganiu wget

On Mon, Aug 22, 2005 at 11:39:38PM +0200, mwarzec wrote:
> Witaj Marcin,
>
> W Twoim liście datowanym 21 sierpnia 2005 (14:42:28) można przeczytać:

> Ktore opcje w kernelu, konkretnie?

Chyba nie tyle opcje, co wersja...

> libc - tego nie ruszalem,
> wget - standardowy z deb, jest jakas mozliwosc sprawdzenia opcji LFS?

Trzeba by pewnie popatrzyć do źródeł..
Generalnie jeśli to jest wersja wgeta z woody'ego, a na to wygląda, to
niewykluczone że błąd jest zgłoszony i naprawiony już w sarge. Może
spróbuj poszukać w okolicach bugs.debian.org/wget łącznie z archiwalnymi
zgłoszeniami..

Tak teraz mi przyszło do głowy, że to też może być wina zdalnego serwera
WWW. Spróbuj posniffować nagłówki przez niego przysyłane i zobaczyć czy
tam nie ma głupot.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216