Re: bląd przy aktualizacji firefoxa

On Fri, Aug 19, 2005 at 09:27:24AM +0200, Adam W wrote:
> Witam
> czy może mi ktoś pomóc ? mam problem z aktualizacja.
> prubowalem apt-get -f install
> dpkg -i --force-all
> /var/cache/apt/archives/mozilla-firefox-locale-pl-pl_1.
>                                              0.4lang20050515-1_all.deb

Nie używać -f czy --force-all ja nie wiesz po co, to nie jakaś Fedora czy
Windows!!!!

> i nic nie pomaga.

Pomaga spostrzegawczość i czytanie ze zrozumieniem ;)
Patrz niżej:

> 3 nie w pełni zainstalowanych lub usuniętych.
> Konieczne pobranie 0B/10,2MB archiwów.
> Po rozpakowaniu zostanie dodatkowo użyte 996kB miejsca na dysku.
> Czy chcesz kontynuować? [T/n]
> Prekonfiguracja pakietów ...
> (Odczytywanie bazy danych ...
> dpkg: poważne ostrzeżenie: brak listy plików pakietu `dhcp3-server',
> przyjęcie ż
>  e pakiet nie ma zainstalowanych plików.

To nie jest stan normalny!!!! Masz brak miejsca na dysku, uszkodzony system
plików, uszkodzony dysk lub niesprawny komputer albo coś innego ci
zdemolowało system :(

Reszta jest IMHO już nieistotna. Po usunięciu przyczyny niesprawności czeka
cię reinstalacja systemu.