Re: iptables -t mangle -A OUTPUT -j TTL --ttl-set 126

Mysle, ze czas na EOT:>
Jeszce nie zamykajmy;)
Pobralem cos takiego bo innego na stronie nie znalazlem patch-o-matic-ng bo innego nie znalazlem i faktycznie dodalo ze 4 moduły do configu jaajka ale nic z ttl.
Jeszce cos takiego co do:
echo "126" >> /proc/sys/net/ipv4/ip_default_ttl
W tym wypadku mam w jedn ai druga strone ta sma wartość ttl a np jezeli chcialbym poslac ttl=1 w lan to rowniez w swiat by mi poszlo ttl=1
a wtedy niebylo byz za fajnie :)Chyba ze jest i na to sposób z metoda echo?