Re: Nowe IPTABLES

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Roland Czaczyk napisze:

> Zainstalowalem jakiegos SARGE z Jajem xx.4.27 i mam IPTABLES 1.2.11
>
> Potrzebowałbym IPTABLES 1.3.
>
> Probowalem APT-GET INSTALL IPTABLES - jednak dostawalem informacje ze
> IPTABLES jest w najnowszej wersji !!!

No bo jest w najnowszej dostępnej dla sarge wersji.

Masz kilka możliwości, przy czym jeśli chodzi ci tylko o iptables
z unstable, to ftp://ftp.debian.org/debian/pool/main/i/iptables/

Być może iptables_1.3.1-2_i386.deb zainstaluje się u ciebie
bez problemów z zależnościami (dpkg -i iptables_1.3.1-2_i386.deb),
a jeśli nie, to:

1. apt-get build-dep iptables
2. ściągnij: iptables_1.3.3-2.tar.gz, iptables_1.3.3-2.dsc
3. dpkg-source -x  iptables_1.3.3-2.dsc
4. cd iptables* ; fakeroot dpkg-buildpackage -us -uc

i masz gotową paczkę iptables pod sarge.

> Jak uaktualnic IPTABLES lub jesli moge wiedziec czy jakas nowa dystrybucja
> ma juz to IPTABLES

A w ogóle to po co ci nowe iptables?

Pozdrawiam

PS. Czemu tak krzyczysz?
--
Jacek Kawa  **All my life I wanted to be someone; I guess I should
                          have been more specific.**