Problem z konwersją htmla na pdf

Witam

Potrzebne mi jest narzędzie, które w locie skonwertuje stronę html na pdf. Znalazłem w paczkach Debiana pakiet html2ps, oraz w pakiecie gs ps2pdf. Całość działa bardzo dobrze do momentu gdy chcę skonwertować htmla z naszymi narodowymi ogonkami. Standardowo html2ps nie obsługiwał ISO-8859-2, ale to już do niego dopisałem. Problem teraz polega na nakładaniu się liter szczególnie na "ń" ę, ale ogólnie można powiedzieć na większość polskich znaków. Nie wiem, może to czcionki od GhostScripta w Debianie 3.1 są zwalone? Czy ktoś się spotkał z czymś podobnym?

Pozdrawiam:
Tomasz Bieliński