Re: Wiele odpalonych procesow pppoa

Pagi napisał(a):

Witam,

Problem pojawil sie (chyba ze to zbieg okolicznosci) przy upgradzie do Sarge z Woody'ego, mianowqicie chodzi o to ze mam odpalonych wiele procesow pppoa, ok. 30-tu przy uptajmie 16 dni, wyglada na to ze neostrada restartujac sie co 10h nie zabija starego procesu tylko odpala nowy, problem w tym ze stare zostaja i obciazaja proca w/g top'a.

Gdzie szukac problemu?

Wyglada to tak:

[ciach]
[/ciach]

Witam
mam to samo
szukałem rozwiązania i niestety nic nie znalazłem
jedynym rozwiązaniem jest (przynajmniej u mnie) puszczanie z crona co 24h
czegoś w stylu
killall -9 pppoa
pomaga, na kilka sekund/minutę nie ma neta, ale da się przeżyć

Tomek Piękoś