Re: Problem z dyskiem po przejściu z Woody na Sarge

Dnia 05-08-2005, pią o godzinie 01:04 +0200, Robert Skup napisał(a):
> Ja też dołączę się do tych co musieli wygrzebać płytę z rescue,
> po ugradzie woodego do sarge. Wydaje mi się, że upgrade lilo do
> nowej wersji coś chrani, bo teoretycznie ono odświerzyć musi/może
> boot sektor. Nie wiem czy to nie ma coś związku z konfiguracją
> zestawów kerneli (kompilowany indywidualnie, czy z dystrybucji,
> czy nowy kernel jest dodadawany przy upgrade), bo na innym komputerze
> taki objaw nie wystąpił - choć być może, bo dałem przed restartem
> lilo -v ;)
> Czy miałem ro na / ? Chyba nie bo restart robiłem dzień później a
> [...]
Też miałem ten problem po dist-upgrade (pamiętam że nie na wszystkich
maszynach). Wychodzi na to, że lilo nie jest uruchamiane przez skrypt
instalacyjny w każdych warunkach. Może ma to coś wspólnego z
http://www.nl.debian.org/releases/sarge/debian-installer/
"Booting with vga= will make lilo installation fail"

Jakub Ambrożewicz
PKP Informatyka Ośrodek Informatyki w Gdańsku
tel. (0-58) 721-55-54