Re: Radio internetowe - nie mogę słuchać :-(

W przypływie geiuszu Marcin Landowski nastukal:
> Gdy próbuje otwierać ten link (próbowałem kilka różnych stacji
> radiowych) xmms'em opcją "otwórz położenie" to xmms natychmiast się
> zawiesza. Tylko kill pomaga.
Witam!
Ja mialem podobny problem, z moim xmms'em. Musialem zezwolic na ruch na
portach ktore wykorzystywaly radia internetowe. Zerknij do swoich iptables,
moze przyblokowales porty i stad takie kwiatki. Moze i u Ciebie taki sam
problem jest? W kazdym razie sprawdzic nie zawadzi. Bo to ze po lokalnej
sieci Tobie gra, to dlatego ze widocznie nie filtrujesz ruchu po lokalu, lub
masz otwarte porty powyzej 1024. Wg mnie mozesz sprawdzic porty jakie
blokujesz i jesli to iptables, odpowiednio je poprawic. To tylko moja
sugestia.
Serdecznie pozdrawiam
Marcin

Najlepszy serwis MOTO w Polsce! >>> http://link.interia.pl/f18a8