Re: LCD-Rozdzilczosc

Ok ale jakis czas temu, w niewiadomy mi sposob moj
znajomy na moim kompie zainstalowal te same stery,
pozniej nie pamietal jak (byl w stanie wskazujacum na
spozycie:]) Mialem rozdzielczosc 1280x1024, ale bez
akceleracji 3D!!! Teraz mam akceleracje ale nie moge
zmienic rozdzielczosci!!! Czekam na uklon Nvidi zeby
pozwolila na napisanie Open Source driver. Bo to co
oni daja sprawia za duzo problemow jak dla mnie!

Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie

Damian Chorazkiewicz