Re: LCD-Rozdzilczosc

damian damian napisał.
> Mial ktos z was moze oto taki problem.
> Zainstalowalem sobie wczoraj stery nvidi, zmeinilem
> xfree86 wedlog wskazowk nvidi czyli usunalem Load
> "dri"
> Load "GLCore" dodalem stery "nvidia" itd...
> Mam 19 calowy ekran LCD Neovo F-149, karte WINFAST GFX
> 6600 GT (128MB) TV AGP. Prosze o pomoc w
> skonfigurowani Xfree86 tak zebym mial rozdzilczosc
> 1280x1024, choc mam taka wpisana w XFree86Config-4 to
> nie uzyskuje takiej rodzielczosc tylko najwieksza jaka
> moge dostac to 1024x768 :( A to nie wyglada ladnie!
> Nie mam az tak duzych problemow ze wzrokiem:). W
> [...]
Witam.
Niedawno w "ABC Linux" przeczytalem ze monitory wscieklokrystaliczne LCD
dzialaja jedynie w kilku trybach graficznych t.z w. natywnych i dla nich
nie
mozna juz tak dowolnie zmienaic rozdzielczosci jak dla innych
monito0row.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0