Re: Problem z driverami do Nvidii

damian damian napisał(a):

>Oto jaki mam problem! Probuje od jakiegos czasu
>zainstalowac drivery do Nvidi ale ciagle po dodaniu
>sciezki ./Nvi....run --kernel-source-path=[kernel
>path] ,mowi ze nie ma sprekompilowanego jadra i wtedy
>wywala jakies bledy z ktorymi nie wiem co mam zrobic!
>Czytalem opisy Nvidi ale jak dla mnie sa do ... Siedze
>na jajku 2.6.8-2, karta 6600.

Przy sterownikach ATI tez byl taki problem, nie chialy ruszyc na samych
kernel-header. Trzeba byslo sciagnac zrdola kernela (apt-get install
kernel-source-`uname -r`) skopiowac z /boot/config-`uname -r` do
/usr/src/linux-bleble a nstepnie : make-kpkg --append-to-version
"-versja" --config old configure i dopiero w tedy kompilować moduły.

P.S. Sorry, że poszedł wcześniej na priv.

--
** Pozdrawiam Jan Wideł ** Linux Registered User #39454 **
** PLD Linux Developer ** jasw(at)pld-linux.org **