Re: [TLUG] Fwd: Zaproszenie na Linuksowe spotkanie na Woodstocku

Marcin Sochacki napisał.
> Witam,
> wysyłam do Was maila w imieniu ACTUS - poznańskiego stowarzyszenia, które swoją
> działalność ogólnopolską inicjuje udziałem między innymi w imprezie Jurka Owsiaka
> i już na dniach w SLOT ART FESTIWAL (http://www.slot.org.pl/).
> poniżej zaproszenie do udziału, które bardzo proszę przekażcie w swoich
> LUGach zainteresowanym osobom.
> Więcej o ACTUS i PLUGu poznańskim:
> http://www.poznan.linux.org.pl/
> http://www.poznan.linux.org.pl/wiki/index.php/ACTUS
> pz
> mazek
> [...]
Witam.
Wyglada na bardzo piekna impreze rowneiz linuxowa.
Jednak tym razem ja nia niej nie bede. Ona juz za kilka dni.
KOledzy co na niej beda niech poweidaa jak bylo.
ZA chwilke wiadomosc przekaze do wszystkich grupek linuxowych.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0