Re: blad sms.pl

On Tue, Jul 19, 2005 at 01:58:19PM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

> proszę pisać , bo nei wiem jak te mejle wyuglądają. w archiwum widać
> je bardzo łądnie, tak jak je sformatowałem.
>
> używam obecnie tylko i wyłącznie firefoxa przez interfejs gmaila.

U mnie jest OK (Mutt).
Jedyna rzecz która może powodować problemy którą widzę, to:

Może mozilla sobie z tym nie radzi.. tak czy inaczej lepiej wysyłać w
quoted-printable albo 8bit, jeśli się da.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216