[OT] alt.binaries.pl.ebooks

Witam
przepraszam za zaśmiecanie grupy offtopikiem ale nie mam kogo innego o to zapytać. jakiś czas temu używałem serwera news.tpi.pl to przeglądania grupy alt.binaries.pl.ebooks, potem usunąłem program i teraz po ponownym jego zainstalowaniu nie widzi mi tej grupy na tym serwerze. Wiem że grupa istnieje http://www.binsearch.info/browse.php?bg=alt.binaries.pl.ebooks&s=0
ale nie mogę jej przeglądać, czy ktoś z Was korzysta z tej grupy?
Może wiecie dlaczego mam problemy z nią?
dzięki za wskazówki

Na randke, na randke, na randke... >>> http://link.interia.pl/f189c