Re: [FLUG] Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Miesiu napisał.
> Ale kiedy???  Czy jest już jakaś data?  Może bym się wreszcie gdzieś wybrał,
> kiedyś jeździełem na Copy-Party i jakoś brak mi takiego klimatu.
Witam.
No nareszcie poczatek wogole zainteresowania sie. Rozpoczac mozemy
choby nastepnego dnia - no moze nieco pozniej i najpierw
umowmy sie kto i kiedy chce i moze przyjechac. Wlasciweie niemalze
cale wakacje do dyspozycji, lipiec, sierpien i chyba pierwsza polowa
wrzesnia.
Moze nie zwlekajmy i umowmy sie. Przeddewszystkim trzeba sie miec gdzie
zatrzymac.
Ja proponuje gdanskie Domy studenckie. O nich wiecej pod
http://www.pg.gda.pl/osiedle
Najpierw zadzwonic, dowiedzec sie o wolnne miejsca, upewnic sie co do
cen i
o ile zajdzzie potrzeba zarezerwowac. Ze wzgledu na dogodna lokalizacje
polecam Domy studenckie o nr. 5, 6, 7, 9 i 10. DS. 11 Gdansk - Brzezno
co prawda najblizej plazy jednak od niego wszedzie gedzies indziej juz
daleko.
Najtaniej wyglada,ze w DS 7, 9 i 10, oraz pokoje 3 i 4 - osobowe
w DS 5 - lacznik. Ja pragnac miec jak najwiecej uzczestnikow i jak
najwiecej kolejnych  Minispotkan coz jedynie moge przekazywac ich
propozycje do wszystkich grupek linuxowych, do krtoreych bnaleze.
Reszta juz zalezy od uczestnikow. TA wiadomosc potraktuje jako wstepne
zainteresowanie. O tym jak bylo dotad w 2 latach poprzednich
najlepiej obejrzec i przeczytac w mojej witrynie
pod http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/minispotkania.html
Dalej na dole otworzyc Pierwsze Minispotkanie i najlatwiej
bedzie je przejrzec wszystkie. Bardzo chcailbym ,zeby nas tu bylo
wiecej, zebysmy mieli dluzsze te Minispotkania no i ich wiecej.
No coz zachecam Was Wszystkich tu najlepiej jak tylko potrafie.
No jezeli bedziemy we dwoch tez bedzie przyjemnie.
Najprzyjemniej jak dotad wspominam Pierwze Minispotjmnaie Linuxowe
Gdansk-2003. Bylo nast wtedy najwiecej. Wiecej o tym w moje jwitrynie.
Zapraszam do GDanska na lato. :) Uprzyjemnijmy sobie zycie i
miejmy pozniej wspomnienia na caly rok. Z Wieloma z Was rozmawiam  o tym
porze GG i Jabber. Wszedzie przewija sie ten sam problem brak czasu i
niestety
nawet w wakacje praca.
Jeszcze raz Tobie Miesu dziekuje,ze zainteresowales sie i m am nadzieje,
ze niedlugo spotkamy sie. :) Powiedz nam kiedy i na jak dlugo mozesz
przyjechac Jak zwykle
przekaze do pozostalych grupek linuxowych i moze uda sie zachecic wiecej
uzytkownikow
do dolaczenia sie.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0