Re: [non debian] livecd z mozliwoscia nagrania stanu

Witaj isdes,

Monday, July 11, 2005, 12:18:07 AM, you wrote:

> odpytalem synaptica co wie (fraza live cd):
> dfsbuild - Build Debian From Scratch CD/DVD images
[cut]
> moze sie przyda ??

Jednak mam problem z instalacja tego pakietu. dfsbuild potrzebuje
apt-move, zas ten potrzebuje libapt-pkg-libc6.3-5-3.3. Nie mam pojecia
co mam zrobic, bo to wirtualny pakiet (libapt-pkg-libc6.3-5-3.3) i
pierwszy raz sie z czyms takim spotykam.

Pomozecie laikowi? Co powinienem pobrac?

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons                            mailto:mons@op.pl