Re: [el-ka] Re: Minispotkania Linuxowe Gdansk-2005.

Krzysztof Zubik napisał.
> Krzysztof Zubik napisał.
Witam.
Oj juz dochodzi polowa lipca. Pogoda upalna i zachecajaca do
plazowych pogaduszek. Zapraszam do zainteresowania sie tematem i
przyjazdu nad morze. :)) Najwazniejsze moje propozycje organizacyjne w
powyzszym cytacie. PKP i PKS obecnie daje rozne promocje. Nieco wiecej
powiem o jednej z nich dobrej glownie dla Warszawiakow.
Od konca czerwca wyjatkowo tanie polaczenie Warszawa - GDansk. Wiecej
o nim pod http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/news.phtml?id_news=16164
Nieco wiecej d tym polaczeniu dowiedzalem sie niedawno na dworcu.
Wa-wa godz. 7 : 58 - Gdansk godz. 12 : 48.
Gdansk godz. 16 : 51 - Wa-wa godz. 21 : 22.
Bilet w jedna strone 22 zl. 60 gr.
Wiec kto da namnowic sie na wakacyjna przerwe  i towarrzyskie
pogaduszki o komputerach i Linuxe choc niekoniecznie na te tematy
nad morzem. Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0