Re: php4-mysql i mysql 4.1

W Twoim liście datowanym 12 lipca 2005 (19:44:33) można przeczytać:

> Problem opisany jest tutaj:
> http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/old-client.html
> I wstaw sobie do my.cnf opcje
> old-passwords

Tak, zapomniałem tylko dopisać: ja już mam przeniesioną z innego
systemu bazę mysql.user - a tam hasła są zapisane w nowym formacie.
A 'downgrade' haseł nie jest możliwy...

Pod wyżej podanym artykule wyczytałem, że mysqli obsługuje 4.1 - ale
przejście na php5 też nie wchodzi w grę.

Mateusz Biliński "Myszor" (Wrocław)
mkmyszor @tlen.pl
Registered Linux User #217217