Re: Apache 2.0.54 + OpenSSL 0.9.8 - dynamiczne

> Witajcie.
> Jak się Wam zachowuje taki duet? U mnie wywala się kompilacja na Denianie 3.1r0.
> Jak skompilowałem SSL-a z opcją "shared" to nie powiodło się skompilowanie Apache z mod_ssl ...

Znalazłem dzisiaj na listach Apache'a że jest jakiś mały problem z OpenSSL-em i ludziom rzeczywiście się wywala kompilacja mod_ssl. Jest już łata a wszystko ma grać w Apache 2.0.55.

Oto link z opisem problemu (a raczej kodem ...):
http://mail-archives.apache.org/mod_mbox/httpd-users/200507.mbox/%3c42CBA4C3.1030908@snakefarm.org%3e

luke