Re: obniżenie wersji systemu do stable

Dnia 09-07-2005, sob o godzinie 12:52 +0200, mariusz napisał(a):
> [...]
>
> Posługując się poradą z
> http://qref.sourceforge.net/Debian/quick-reference/ch-package.pl.html
> postanowiłem obiżyć wersje systemu z unstable/testing do stable
>
> utworzyłem plik /etc/apt/preferences
> a wnim wpisałem
> Package: *
>      Pin: release a=stable
>      Pin-Priority: 1001
>
> i dostałem coś takiego:
>
> apt-get upgrade
> Czytanie list pakietów... Gotowe
> Budowanie drzewa zależności... Gotowe
> 0 zaktualizowanych, 0 nowo zainstalowanych, 0 do usunięcia i 0 nie

Ja utworzyłem plik /etc/apt/preferences (taki jak powyżej). Mimo tego po
poleceniu "apt-get update" dalej ciagnął z repozytoriów "testing". Aby
temu zaradzić, zmienilem wpisay w "sources list" z "testing" na
"stable". Później update, dist-upgrade i taki wynik:

debian:/# apt-get update
Traf ftp://ftp.fi.debian.org stable/main Packages
Traf ftp://ftp.fi.debian.org stable/main Release
Traf ftp://ftp.fi.debian.org stable/main Sources
Traf ftp://ftp.fi.debian.org stable/main Release
Czytanie list pakietów... Gotowe

debian:/# apt-get dist-upgrade
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Obliczanie aktualizacji...Gotowe
(tu długa lista paczek)
0 zaktualizowanych, 4 nowo zainstalowanych, 272 cofniętych wersji, 2 do
usunięcia i 0 nie zaktualizowanych.
Konieczne pobranie 182MB archiwów.
Po rozpakowaniu zostanie zwolnione 19,6MB miejsca na dysku.
Czy chcesz kontynuować? [T/n] t
__
Pozdrawiam
e-gore