Problemy z egroupware

Witam !

Zainstalowalem eGroupWare-1.0.0.007-2.
Odpalam przeglądarkę i sprawdzam "Checking the eGroupWare Installation" -
nie mama żadnych błędów.

Natomiast jeżeli zaloguje się do opcji konfiguracyjnej setup, w pierwszej
kolejnosci mam do zalozenia baze danych i uzytkownika. Nie dziala mi opcja
tworzenia bazy danych przez panel setup.
Jeżeli utworze baze danych i uzytkownika ręcznie z konsoli, to utworzona
baza danych jest widoczna przez egroupware i dostaje komunikat "Twoja baza
pracuje, ale nie ma zainstalowanej żadnej aplikacji". Jednak opcja instaluj
wszystkie aplikacje nie działa.
Wygląda mi na to, że nie można dodawać nic do mysql'a, ale sprawdzanie czy
jest założona baza danych działa.
Co jest nie tak ?

Pozdrawiam
Rafał