Re: apt i Debian SID

Witaj Mikolaj,

W Twoim liście datowanym 1 lipca 2005 (09:27:02) można przeczytać:
MG> Dzisiaj na innej liscie widziałem receptę:

MG> gpg --keyserver wwwkeys.pgp.net --recv-keys 3DCCCCACE46F104F
MG> gpg --export -a 3DCCCCACE46F104F > /tmp/key
MG> apt-key add /tmp/key

MG> 3DCCCCACE46F104F -- to właśnie ten klucz który "is not available".

pytanie tylko czy warto to robic skoro kolega we wczesniejszym poscie
napisal ze non-US nie ma po sarge juz w SID

pozostaje zachashowac non-US

deb http://ftp.fi.debian.org/debian/ sid main contrib non-free
deb-src http://ftp.fi.debian.org/debian/ sid main contrib non-free
#deb http://ftp.fi.debian.org/debian-non-US sid/non-US main contrib non-free
#deb-src http://ftp.fi.debian.org/debian-non-US sid/non-US main contrib non-free

i po klopocie

p.s. wczesniej apt nie sprawdzalo po pgp pakietow ktore sciaga ...
jakos dziwnie mialem apt-listchanges i tego mi nie napisalo ... ze
takie zmiany weszly, no ale to SID dla tych co lubia ryzyko :)

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras