Re[2]: apache2 z paczki z wydania testing

Witaj Cezary,

W Twoim liście datowanym 25 kwietnia 2005 (14:57:12) można przeczytać:

tutek:
#ustawiamy port
#Listen port
Listen 444
#vhosty
NameVirtualHost ip_hosta:444
<VirtualHost nazwa_serka:444>
DocumentRoot /home/ssl_domain/nazwa_serka # ;)
ServerName nazwa_serka # ;)
ServerAdmin webmaster@domena.pl
ErrorLog /var/log/apache-ssl/nazwa_serka444.log
CustomLog       /var/log/apache-ssl/nazwa_serka444custom.log "%t %{version}c %{cipher}c
%{clientcert}c"
SSLEnable
SSLCertificateFile /etc/apache-ssl/thawte_cert.pem
</VirtualHost>

Have nice day!
--
Pozdrowienia,