Re: problem z SA

Witaj bieniu,

W Twoim liście datowanym 25 kwietnia 2005 (11:29:54) można przeczytać:

bg> Witaj lista!

bg> mam postfix+amavis+spamassasin chce by maile zawierajace załącznik w postaci ??????.zip
bg> byly zawsze whitelistowane, załacznik jest przewaznie zaszyfrowany ale nie zawsze,
bg> nazwa zalacznika sklada sie zawsze z 6 znaków + '.zip'

bg> SA zalicza mi te maile do SPAMu a tak nie moze byc bo klienci sie
bg> burza

bg> z tego co widzialem to mozna dopisywac jedynie adres e-mail do
bg> whitelisty ale nie zawsze znam nadawcow

aha dodatkowo gdy w /etc/SA/local.cf mam ustawione
dns_available yes

wtedy przy starcie spamd mam taki komunikat hm ...

spamd[2510]: Failed to run DNS_FROM_AHBL_RHSBL RBL SpamAssassin test, skipping:__(Can't call method "bgsend" on an undefined value at /usr/share/perl5/Mail/SpamAssassin/Dns.pm line 112._)

ktos wie jaka jest przyczyna ? moze czegos nie ustawilem w
amavised.conf ?

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras