Re: LCP: timeout sending Config-Requests (ADSL USB SpeedTouch 330)

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Piotrek napisze:

> Mam problem z nawiazaniem połaczenia z net24 (odpowiednik neostrady w
> netii) poprzez modem ADSL USB SpeedTouch 330
>
> Debian GNU/Linux 3.0 (/woody/) i kernel 2.4.26
[...]

> Bardzo prosze o sugestie co moze byc zle ustawione.

Prawdę mówiąc nie udało mi się zmusić tego modemu do pracy z pppoa3,
a objawy były podobne (nie, nie mówię, że się nie da). Na szczęście
potem, już bez kłopotu, zaczął działać z:

plugin pppoatm.so
0.35

i odpowiednimi modułami.

Nie chce się o tym dłużej rozpisywać w tej chwili, ale
generalnie sterowniki + hotplug + pakiet speedtouch
+ hasło + config niemalże przykładowy.

Jedyny problem, to to, że nie wiem, czy to wszystko jest gotowe pod
woodiego.

Jacek Kawa  **Fools rush in where angels fear to tread.**