jak nie zostac spamerem? qmail

Witaj debian-user-polish!

mam antyspam i takie tam rozne ale przychodza mi jeszcze jakies smieci
adres nadawcy sie zgadza z adresem serwera

Dostaje niby autoryzowanego maila na nieistniejaca skrzynke wiec
serwer stwierdza:

<brak.usera@domena.pl>:
Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1)

--- Below this line is a copy of the message.

no i noromalnym zachowaniem jest odeslanie maila do nadawcy
(o ile umiem jeszcze odczytac jakies proste RFC)

natomiast serwer nadawcy zwraca mi info ze zasmiecam mu lacze
wiec pomyslalem sobie ze moze by poprostu olac niesprawdzajace sie RFC
i olewac takie posty tylko nie bardzo wiem co nalezalo by zrobic zeby
qmail nie odsylal zle zaadresowanych postow

za wszelka pomoc z gory dziekuje

--
Pozdrowienia,
 Sebastian