Maciej startx

Witam Wszystkich ponownie
Bardzo cieszę się z odpowiedzi jakie otrzymałem na mój list i za wszystkie bardzo dziękuję. Przepraszam za tak puźno odpowiadam, jest to przede wszystkim spowodowane ciągłą gonitwą za czasem. Dzisiaj specjalnie urwałem się prędzej z pracy aby odpisać na listę. Co do czytania manuali to oczywiście jak mam czas to czytam, ale pewnie tak samo jak wielu z was więcej tego czasu nie mam jak mam, a również mam wiele innej literatury do czytania - ale pewnie tak jak wszyscy. Ale nie da się ukryć że czasem jedno zdanie usłyszane od kogoś bardziej doświadczonego może zastąpic godziny poszukiwań i flustracji - tak jak ktoś tutaj już wspomniał. Dzięki za wszystkie porady najbardziej za tę z wpisywaniem komunikatów o błędach w google, kiedyś już o tym słyszałem ale zapomniałem - no niestety mam dobrą pamięć ale krótką.
Bardzo podobała mi się również hipotetyczna lista właścicieli hond.

Co do Aurox-a i Mendreak-a są to oczywiście bardzo funkcjonalne i przyjazdne urzytkownikowi systemy i według mojej opinii zwłaszcza Aurox ma duże szanse aby kidyś stać się najbardziej konkurencyjnym systemem dla Windowsa - o ile już nie jest?
Ale moim zdaniem trzeba również poznawać inne dystrybucje.
Nie wiem jeszcze jak wygląda nowy Debian 3.1 sarge, myślę że się dowiem chyba dopiero wtedy jak ta wersja ukarze się gdzieś w jakiejś gazecie. Bo jak bym miał ściągać kilka gigabajtów przy moim łączu to komp musiał by chyba chodzić ze dwa tygodnie.

Dobra, ale do rzeczy idąc za poradą niektórych kolegów umieszczam moje pliki XF86Config-4 i XFree.O.log na stronie, oto adres: www.maciej6.republika.pl (dół strony) i może jak by ktoś miał chwilkę czasu to może niech na nie spojrzy i coś mi o tym powie.
--
Pozdrawiam Maciej