Re:Re:Ping

Witam,

> statystyki
> >
> lub metrologii :P

a to ciekawe bo w metrologii telekomunikacji znalazlam rowniez
okreslenie dewiacji.
Ba, nawet natknelam sie na okreslenie z zakresu statystyki:
"dewiacja, maksimum i minimum sredniego odchylenia standardowego ",
i chyba lepiej pasuje niz "srednie odchylenie standardowe odchylenia
standardowego" :p hahaha

Wiec jak to jest po polsku czy nie ??, zreszta w terminologi
technicznej to dosc czesto spotykane okreslenie.

Pozatym odchylenie standardowe to nie to samo chyba co srednie
odchylenie standardowe(jak napisano w komentarzu do odpowiedzi). W
przypadku mdev chyba chodzi o to srednie.
Niezbyt trafny i mylacy wrecz przyklad (chociaz prawdziwy dla
pojedynczego pinga), gdyz w przypadku kilku nalezalobyy usrednic
mdev i zaleznosc roznicy pomiedzy min a max nie bedzie prawdziwa (az
dziwne ze znawcy od wyzszej matematyki-statystyki i terminologii
tego nie zauwazyli).

Jak na razie same uwagi ze strony komentujacych i znawcow, a
przeciez temat nie zostal do konca wyczerpany gdyz pozostal parametr
ipg/ewma i jak on sie ma do pinga w Linuxie ?

Tak wiec jestem bardzo ciekawa jaka jest interpretacja ekspertow i
czy faktycznie takowi sa w tym zagadnieniu.
Jak na razie niejednokrotnie widzialam przekrzykujacych sie we
wlasnych racjach i potrafiacych wyslac na "google".

pozdrawiam,
Kasia "gentoo"