NVIDIA w X-ach i Fonty w "nie X-ach"

Witam

W Debianie Sarge zainstalowałem najnowsze sterowniki do karty graficznej
NVIDII. Teraz X-y mi śmigają:-)
Pojawił się jednak dziwny efekt uboczny dotyczący trybu tekstowego.
Uruchomienie X-ów powoduje, że w trybie tekstowym (nie dotyczy okienka
konsoli w X-ach) giną mi polskie fonty (a ramki w "mc" przestają być
ramkami).
Dopiero /etc/init.d/console-screen.sh przywraca mi konsolę do normalnego
stanu.
Zanim zainstalowałem sterowniki NVIDII, wszystko było OK.
Zdziwiło mnie, że X-y mają wpływ na tryb tekstowy.
Nic nie zmieniałem poza modyfikacją pliku XF86Config-4 zgodnie z
instrukcją NVIDII, Może coś jeszcze powinienem ustawić?
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Będę bardzo wdzięczny za pomoc w tej sprawie