Re: TARGA DataBox II 250

On Sat, 19 Mar 2005 13:15:11 +0100
Bartosz Gogel <off-ca@astral.lodz.pl> wrote:

> Właśnie znalazłem coś takiego na allegro i zastanawiam się czy ktoś
> już się tym bawił pod linuxem wogóle. Jest to zwykły dysk twardy
> łączony z kompem przez USB. Jego zaleta to.... 250 GB przenośnej
> powierzchi dyskowej :)

Nie mam pojęcia czy pójdzie pod linuksem, ale może pomoże to, że
kieszenie USB do twardych dysków działają znakomicie, bez żadnych
problemów, więc może z tym też nie będzie problemu.

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)utumno.pl          GG: 2786028      |