Re: php4-pear

On Thu, 10 Mar 2005 11:10:43 +0100, Linuxstuff.pl - Michal Prokopiuk
<michal@linuxstuff.pl> wrote:
> Witam,

> Widzisz, sam mowisz, ze problem lezy w sciezkach, pisalem o tym w
> pierwszym mailu. A co do znajomosci php i niemieckiego - wystarcza
> podstawy php + np http://pl.php.net, niemiecki Ci niepotrzeby, bo nie
> pisze sie w php po niemiecku angielsku czy innemu. Po to Ci pisze "can't
> open /../../.. line xxx, zeby ten plik otworzyc i zobaczyc co on tam
> otwiera, nastepnie sprawdzic czy to co hce otworzyc jest we wlasciwym
> miejscu.
Ależ nie jestem tępy na prawde...
Po niemiecku piszą o tym na kilku listach.. a wpisanie samego błędu do
gogla jest całkiem śmieszne bo wywala stronki które maja ten błąd
:)..np http://61.153.231.116/der/main.php
Gdyby w linii xxx było cokolwiek napisane, a nawet w funkcji
odnoszącej się do tej linii byłoby coś nie tak to bym nie pisał na
liste. A zastanawiające jest to że katalog i plik do którego odnosi
sie błąd istnieje i ma sie dobrze. Zastanawiało mnie czy ktoś już się
z tym nie spotkał bo ja już swoje sposoby wyczerpałem.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz