Re: update systemu - usunięcie php

On Thu, Mar 03, 2005 at 05:23:02PM +0100, Dariusz Skarbek wrote:
> Dostałem coś takiego po standardowym codziennym upgradzie.
> Aż się wstrzymałem z wciśnięciem Y. Czy to oznacza, że nie będę
> miał php?

YO! :)

Podstawowe pytanie, czy opcja dselect sluzaca do instalacji i
uaktualniania pakietow robi upgrade czy dist-upgrade? Ja tego
nie wiem. Jesli jednak dselect probuje zrobic dist-upgrade,
to sprobuj uzyc polecenia

# apt-get dist-upgrade -o debug::pkgproblemresolver=1

Pomaga ono okreslic dlaczego system pakietow chce usunac dana
paczke, bo dzieki niemu mozna zobaczyc jakie zaleznosci zostaly
zlamane.

Pozdrawiam,

P.