DAC960.c

Witam Grupe

Otoz mam problem podczas kompilacji jadra 2-4-28+grsecurity, po komendzie make bzImage wyskakuje mi nastepujacy blad:
No rule to make target 'DAC960.c', needed by 'll_rw_blk.o'

W opcjach zaznaczylem wsparcie dla HPT 34x i HPT 36/37x, a takze w bloku Multi-device support(RAID and LVM), czy dobrze kombinuje?Aczkolwiek aktualnie dyski do tego kontrolera nie sa podlaczone. W googlach znalazlem wiele odnosnikow, czy jest mi potrzebny jakis skrypt, patch, drivery?

Dziekuje za pomoc i pozdrawiam
MW