do kolegi Rafala Jedruszek

przepraszam, ze na liste to leci,ale ...

gosciu, choc nie jestem katolikiem 'z krwi i kosci' to jednak
twoja sygnaturka mnie lekko poruszyla. jesli masz takowe,
a nie inne poglady zrob sobie koszulke albo oflaguj sie
i laz z tym po ulicy. prosze o jedno, troche kultury przy wyrazaniu
pogladow! slyszales moze kiedys o netykiecie?
zreszta, po co ja to pisze, chetnie skierowalbym te sygnaturke
pod twoim adresem