Wyklady.

Tomasz Witek napisał.
> Dzis w radiu usłyszałem, ze UG planuje konkurencje jesli chodzi o
> wykłady z informatyki. Co prawda jest to skierowane do młodzieży jako
> takiej i nie spodziewał bym się jakichś wielkich ciekawostek, ale sam
> fakt konkurencji jest dość ciekawy. Wiecej info na:
> http://www.univ.gda.pl/pl/index.html?id_wyd=309
> TiweK
Witam.
Bardzo dobrze.:) Cos wspanialego. :) Szkoda tylko,ze wypadna te gdy beda
Pingwinaria i trzecie czartki miesiaca gdy w godz. pozniej beda wyklady
na
Politechnice Gdanskiej. Wiec mamy otwarte wyklady w czwartki lutego,
marca i
kwietnia wyklady o godz. 17 : 15 na Uniwersytecie Gdanskim Wydzial
Matematyki,Fizyki i Informatyki Gdansk - Oliwa (dojezdzajac tramwajem od
Gdanska 2 przystanek za zajezdnia we Wrzeszczu.) Na wszystkiuch nie
kolidujacych
z innymi spotkaniami bede.
Wczorajszy wyklad na Politechnice Gdanskiej Sieci Komputerowe Mity i
Fakty
byl bardzo dobry. Ciekawe czy pozniej w Internecie bedzie jego zapis.
ZA miesiac rowniez zapowiada sie ciekawy wyklad co prawda bardzie
dla elektronikow o ukladach scalonych.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0